sâmbătă, martie 25, 2006

Foto DJ Food



Imagini Dj Food
Bucuresti
Club Escape
24.03.06

Comments:
cu ce ocazie tvru'? pe cand "reportaju"?
 
n-a schimbat vinilurile nici macar o data. rusineeeeeeee
 
Sincer, cred ca m-am asteptat la prea mult.Am observat si eu k n-a schimbat vinilurile.De "vina" este "Scratch live", un gadget foarte costisitor si care iti permite sa faci scratch-uri direct pe muzica din laptop.Sunt un adept al dj-ilor cu viniluri, dar totusi, omul nu s-a facut de cacao.Mai dezamagit am fost de public, cam static pana la repriza de dnb.Au fost si alte muzici tari acolo, prieteni ;)
 
omul foloseste Rane Serato Scratch Live, nu "Scratch live" ca sa zic asa... pe scurt Rane Serato
http://www.rane.com/scratch.html
Tehnologia iti permite sa schimbi piesele de pe laptop folosind doar vinyl-urile.
 
mda !!! pot sa zic ca si pe mine m-a dezamagit publicul, de genul asta ca tine Drastik !!!
omu a pus si de pe vinil , dar se pare ca pt unii ca tine erau alte lucruri mai importante, dar in fine !!!si pana la urma ce p.la mea conteaza daca a schimbat sau daca nu a pus de pe nu stiu ce sau de pe nu stiu cum, sa vede ca lumea n are treaba cu muzica si vb din nestiinta de cauza !!!!!!!!! trebuia sa mergeti la Timo Maas , ca a bagat bine si ala, serios, p.la mea !!!

P.S. : si daca punea de pe Final Scratch era mai bine ?

varzarilor
 
oricum omul a facut spectacol in bucuresti si nu cred ca are de zis nimeni nimic sau de regretat nu? eu sincer chiar nu ma asteptam la ce stil de muzica a bagat.A venit total schimbat fata de ce face pe albume
 
eu am auzit ca a fost naspa...
 
Unul dintre cei mai tari DJ care au pus in Bucuresti...
 
Trimiteți un comentariu

<< Home
------------------------------------------------
Archives
Visit feeder.ro network
feeder.ro network
Opinion Polls & Market Research
la trecut (beta)

clandestino.ro

alternativ

Galerii foto
Archives
Mail
Igu
Logo

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hosted by ETP

Get Firefox