joi, februarie 28, 2008
Publicitatea in vizorul jurnalistilor
Jurnalismul de advertising. Incepe cu un text si uneori se termina cu telefoane de amenintare de la clienti. Se face pe baza de talent, pentru ca nu exista scoli unde sa inveti cum sa scrii despre publicitate. E la nivelul la care e si industria. Devine interesant doar in momentul in care publicitarii au ce sa arate, din punct de vedere vizual. Cel putin, pentru televiziune. In aceasta editie de IQads TV, avem ca invitati un om “de marca” - Andi Moisescu, si un publicist-comentator la Cotidianul - Costi Rogozanu. Vorbesc despre publicitate pe sleau, asa cum ea: uneori, o plictiseala mult prea lunga, alteori un subiect indeajuns de interesant pentru a fi comentat, laudat, sau, dupa caz, criticat.
- ianuarie 2005
- februarie 2005
- martie 2005
- aprilie 2005
- mai 2005
- iunie 2005
- iulie 2005
- august 2005
- septembrie 2005
- octombrie 2005
- noiembrie 2005
- decembrie 2005
- ianuarie 2006
- februarie 2006
- martie 2006
- aprilie 2006
- mai 2006
- iunie 2006
- iulie 2006
- august 2006
- septembrie 2006
- octombrie 2006
- noiembrie 2006
- decembrie 2006
- ianuarie 2007
- februarie 2007
- martie 2007
- aprilie 2007
- mai 2007
- iunie 2007
- iulie 2007
- august 2007
- septembrie 2007
- octombrie 2007
- noiembrie 2007
- decembrie 2007
- ianuarie 2008
- februarie 2008
- martie 2008
Visit feeder.ro network