joi, februarie 28, 2008

Publicitatea in vizorul jurnalistilor



Jurnalismul de advertising. Incepe cu un text si uneori se termina cu telefoane de amenintare de la clienti. Se face pe baza de talent, pentru ca nu exista scoli unde sa inveti cum sa scrii despre publicitate. E la nivelul la care e si industria. Devine interesant doar in momentul in care publicitarii au ce sa arate, din punct de vedere vizual. Cel putin, pentru televiziune. In aceasta editie de IQads TV, avem ca invitati un om “de marca” - Andi Moisescu, si un publicist-comentator la Cotidianul - Costi Rogozanu. Vorbesc despre publicitate pe sleau, asa cum ea: uneori, o plictiseala mult prea lunga, alteori un subiect indeajuns de interesant pentru a fi comentat, laudat, sau, dupa caz, criticat.

Comments:
foarte interesant...
 
Trimiteți un comentariu

<< Home
------------------------------------------------
Archives
Visit feeder.ro network
feeder.ro network
Opinion Polls & Market Research
la trecut (beta)

clandestino.ro

alternativ

Galerii foto
Archives
Mail
Igu
Logo

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hosted by ETP

Get Firefox