sâmbătă, octombrie 27, 2007

Khidja & Rock Dj @ Frame



Khidja & Rock Dj - Frame - 27.10 . 5807

Comments:
bun bun flyerul -_-
 
cam slabut flyerul...
 
daaa...tocmai ce m-am intors acasa; as fi ramas probail toata noaptea sa ma balansez in scaun privindu-i, ascultandu-le mix-urile, daca batraneata asta nu m-ar fi facut sa ma gandesc de doua ori inainte sa fac un gest necugetat...
am intrat intamplator in Frame , sa beau ceva inainte de culcare, uitand ca e sambata seara; am ramas si pentru un al doile-a pahar...parca mi-ar fi citit gandurile; melodiile curgeau intr-o sincronizare perfecta cu stare mea.Cine sunteti voi? Hahaha...daca eram mai tanara...!
KHIDJA&ROCK DJ!!!! pentru o seara m-am simtit cu 10 ani mai tanara...si ce bine a fost!
 
cred ca a fost unul din cele mai tari partyuri ever. n-am dansat asa ca aseara de 1 an. foaaaaaaaaaaaaarte tare muzica
 
matei matei ...
 
@sergiu> nu am zis-o cu rautate. imi place ca stil (gen colaj dadaist asa), insa ca tehnica de realizare nu e tocmai `finesse`.
 
Trimiteți un comentariu

<< Home
------------------------------------------------
Archives
Visit feeder.ro network
feeder.ro network
Opinion Polls & Market Research
la trecut (beta)

clandestino.ro

alternativ

Galerii foto
Archives
Mail
Igu
Logo

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hosted by ETP

Get Firefox