miercuri, aprilie 11, 2007

"Ce sa faca, mah?" vs Samara (The Ring)


Comments:
jalnic...
 
daca il vei cunoaste pe acest personaj vei intelege mult mai bine filmuletul
 
funny :))
 
penibil
 
E foarte bine, nicidecum jalnic. Offf.... multi constipati se plimba pe net.
 
adica ....cum adica?!
 
multi "creativi" mai tine si gavrila aia prin birouri...
 
din categoria ping pong intre advertaizari.
ca oricum doar ei inteleg.
o idee ceva?
e total neinteresant.de ce mi-a venit prin toate mijloacele? mail mess si acu si pe feeder.
caaaamoonnn..
e doar o parodie. fara sare fara piper si nici macar fiarta bine.
 
de acord cu ultimu' anonim. total neinteresant...
 
zi ma felipov, ce e? chiar tre sa desenez sa intelegi?
 
ce sa faca, sa dreaga... nu stiu cine e felipov, dar nu trebuie sa te ataci ca nu toata lumea intelege "arta" dvs (din putul plictiselii) pace.
 
in loc sa investesti in a manipula internet, manipuleaza niste ozon, oana.
 
foarte bine si castingu si montaju, de mare finete picioare intinse pe jos.
 
dragi admiratori,
imi cer scuze ca am comentat atat de tarziu, nu stiam ca parerea mea este atat de imporatanta.iata:
mie acest clip nu mi-a spus nimik.
no further questions
thank you.
 
am un tatuaj deja cu tine pe fesa dreapta. ca sa vezi cat e de importanta parerea ta.
 
Trimiteți un comentariu

<< Home
------------------------------------------------
Archives
Visit feeder.ro network
feeder.ro network
Opinion Polls & Market Research
la trecut (beta)

clandestino.ro

alternativ

Galerii foto
Archives
Mail
Igu
Logo

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hosted by ETP

Get Firefox