vineri, octombrie 27, 2006

se poate si asa :)



- via djahz

Comments:
sa-mi bag pula daca n-am numarat vreo 20 de cadre originale in chestia asta. trecind peste bollywood, e tare clipul. regizorul e greu.
 
marfa rau ... cica e din sudul Indiei stilul ...
 
Trebuie sa recunoasteti ca sunt cam penibili, dar nu sunt penali, oricum.. In toate clipurile indiene ma fascineaza numarul mare de figuranti, zburdalnicia, supletea lor..ma rog, noi ca popor am trecut de faza asta, deci i-am luat bine de tot pe indieni la salariul minim ...ca si-asa eu tineam cu cauboii..
 
Trimiteți un comentariu

<< Home
------------------------------------------------
Archives
Visit feeder.ro network
feeder.ro network
Opinion Polls & Market Research
la trecut (beta)

clandestino.ro

alternativ

Galerii foto
Archives
Mail
Igu
Logo

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hosted by ETP

Get Firefox