luni, octombrie 23, 2006
BRANDING & ADVERTISING
In afaceri, ca si in viata, daca raspunsurile definitive mai pot astepta, pentru intrebarile corecte nu e niciodata prea devreme. Pentru a nu fi sub control ci in control, orice activitate care interactioneaza cu o audienta externa trebuie sa-si abordeze corect identitatea inca de la primii pasi. Si apoi sa construiasca intr-un mod consistent in jurul acesteia. Brandingul este, mai presus de zgomotul pe care il genereaza, unul dintre cele mai moderne si indispensabile instrumente ale managementului, iar pentru industria bunurilor de larg consum advertisingul e considerat principalul instrument de consolidare a brandului.
Cursul BRANDING & ADVERTISING sustinut de catre ANETA BOGDAN se adreseaza managerilor middle & top din companiile locale si multinationale, specialistilor si directorilor de strategie, marketing si comunicare, antreprenorilor si in general celor care doresc sa inteleaga si sa-si clarifice conceptele de branding si advertising si sa le aplice cat mai eficient ca solutie la problemele si oportunitatile businessului si organizatiei in care activeaza.
Agenda:
Se vor explora teme cum ar fi: identitatea brandului mai presus de nume si logo, perspectivele ascunse ale brand equity-ului, instrumentele de folosit in abordarea de brand management, proprietatea intelectuala, strategiile de brand si legatura acestora cu strategia de business, comunicarea de brand la nivelul campaniilor de imagine & tactice si exprimarea acestora prin vectorii corespunzatori fiecarei categorii de produse si servicii in parte etc.
Data: 26 octombrie (9.00-18.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Participantii vor pleca de la acest curs cu o idee clara despre ce inseamna brandingul si advertisingul si ce pot acestea sa faca pentru cariera lor, pentru afacerea lor, pentru organizatia lor.
detalii aici.
ANETA BOGDAN este Managing Partner la Brandient. Ea si-a petrecut cea mai mare parte a carierei de pana acum in marketing. Ca Director de Comunicare pentru Connex, Aneta a reusit sa puna umarul la construirea unuia dintre cele mai de succes branduri romanesti. Practica sa extensiva in marketing si brand s-a cladit pe o educatie solida. Aneta a obtinut MBA la Open University Business School. Din 2000 este Chartered Marketer si Membru al Chartered Institute of Marketing (UK), fiind, deocamdata, singurul roman cu aceasta recunoastere.
- ianuarie 2005
- februarie 2005
- martie 2005
- aprilie 2005
- mai 2005
- iunie 2005
- iulie 2005
- august 2005
- septembrie 2005
- octombrie 2005
- noiembrie 2005
- decembrie 2005
- ianuarie 2006
- februarie 2006
- martie 2006
- aprilie 2006
- mai 2006
- iunie 2006
- iulie 2006
- august 2006
- septembrie 2006
- octombrie 2006
- noiembrie 2006
- decembrie 2006
- ianuarie 2007
- februarie 2007
- martie 2007
- aprilie 2007
- mai 2007
- iunie 2007
- iulie 2007
- august 2007
- septembrie 2007
- octombrie 2007
- noiembrie 2007
- decembrie 2007
- ianuarie 2008
- februarie 2008
- martie 2008
Visit feeder.ro network