miercuri, februarie 23, 2005

Breakdance cum nu ai mai vazut

6,75MB -> bailandobreakdancing.wmv


Comments:
tare de tot negru asta, cate filme am vazut de breakdance si nu am vazut nicaieri sa faca cineva ca el
 
yep... ceva incredibil. are mobilitate extraordinara tipu asta. parca ar avea inca 2 picioare in loc de cele 2 maini (numai stand in picioare poti sa faci numite miscari ca alea, pe cati am vazut eu ca stau pe maini si nu pot sa faca asta)
+ multa forta care nu se putea fara muscles. Nici eu nu am mai vazut asa ceva pana acum, sunt... uimit !
 
- tipului ii spune Junior aka Buana
- site-ul personal: http://www.b-boyjunior.com
- filmuletul este din cadrul Red Bull BC One: http://www.redbull.com/article.action?documentIntID=1084273829251-1098655839
 
Trimiteți un comentariu

<< Home
------------------------------------------------
Archives
Visit feeder.ro network
feeder.ro network
Opinion Polls & Market Research
la trecut (beta)

clandestino.ro

alternativ

Galerii foto
Archives
Mail
Igu
Logo

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Hosted by ETP

Get Firefox